مدیر عامل شرکت برق استان ایلام؛
مدیر عامل شرکت برق استان ایلام گفت:خللی که در چند روز اخیر ایجاد شده در تولید برق است و ما مشکل ظرفیت انتقال در این منطقه را نداریم.
کد خبر: ۹۸۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 18 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی شیرخانی بیان داشت: خشکسالی سال گذشته، افزایش دما و ...  از جمله مسائلی بود که باعث شد این ظرفیت‌ها جواب ندهند و در استان قطعی برق داشته باشیم .

وی اظهار کرد:پزشکان متخصص باید در شرایط قطعی برق ups پنج کیلو واتی بخرد تا اگر دو ساعت برق قطع شد، بتواند کارش را انجام دهد یا نانوایی که برای شغلش مخزن آب و سوخت دارد باید یک موتور برق هم در نانوایی خودش داشته باشد.

شیرخانی گفت:ما تایید می‌کنیم که وسایل مردم می‌سوزد، ولی به خاطر قطع و وصل برق نیست، به خاطر این است که هر تجهیزی یک عمری دارد.

مدیر عامل شرکت برق استان  ادامه داد: مردم در مورد خاموشی های اخیر حق دارند من جدا از اینکه این مسئولیت را دارم من هم یک شهروند هستم و دوست دارم وقتی به خانه می‌روم از این نعمت برخوردار باشم./ع

شیرخانی گفت:آن‌هایی که میگویند برق بیمارستان ها نباید قطع شود بیمارستان‌ها طبق استاندارد ها باید  مولد داشته باشند و  در شرایط قطعی برق باید از مولد استفاده کنند تا مسئله ای در این مورد پیش نیاید

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار