مدیرکل کیمته امداد ایلام خبرداد ؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: ۵۵۰ میلیارد ریال در پنج ماهه نخست امسال به عنوان تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 16 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد اظهار داشت : با پرداخت این میزان اعتبار در قالب تسهیلات کم بهره زمینه اشتغال برای یک هزار نفر از مددجویان زیر پوشش فراهم شده است.

وی اظهار کرد: از ۵۵۰ میلیارد ریال پرداختی ۳۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای تبصره ۱۶ و مابقی نیز منابع داخلی امداد تامین شده است.

وی سرانه تسهیلات پرداختی را ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات برای ایجاد مشاغل مختلف در زمینه های مشاغل خانگی، کسب و کار، کشاورزی و دامداری پرداخت شده است.

به‌گفته‌ وی، از مجموع شغل های ایجاد شده ۷۰۰ مورد از طریق پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال و ۳۰۰ شغل از طریق صندوق امداد ولایت با ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداختی تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: علاوه بر این در این مدت از طریق کاریابی در موسسه ها، شرکتها و مراکز تولیدی برای ۶۰۰ نفر از مددجویان این نهاد شغل ایجاد که در این زمینه ایلام موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه امسال میزان اعتبارات اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد دو برابر سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: امسال در زمینه اشتغال برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است و خدمات گسترده ای به مددجویان ارایه خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار