رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مجوز چهارمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی در مرکز استان اخذ شد.
کد خبر: ۹۸۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 16 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمد کریمیان  در نشست ستاد استانی کرونا افزود: با مشارکت و همکاری سپاه سالن الغدیر به عنوان چهارمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اکنون تعداد مراکز فعال واکسیناسیون تجمیعی شامل سالن قلاویزان، کوشا و نیرو نشاط بوده که با تجهیز سالن الغدیر این مرکز هم برای تسربع در روند واکسیناسیون راه اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ذکر اینکه بالاترین نرخ بستری های کرونا در ایلام ثبت شد، تاکید کرد: طی شبانه‌روز گذشته با بستری ۱۰۴ نفر بالاترین رکورد بستری ها در استان به تعداد ۴۱۴ نفر به ثبت رسید.

کریمیان اضافه کرد: با توجه به تعطیلی پیش رو بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در این زمینه همه مردم و اصناف همکاری داشته تا روند کرونا کاهش و کنترل شود.

وی با اشاره به آمار بالای فوتی های استان‌ یادآور شد: رقم فوتی ها ۲ هفته قبل ۱۵ نفر و در هفته قبل به ۲۵ نفر افزایش یافته که بسیار نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین به وضعیت کرونا دره شهر اشاره کرد و گفت: تولید بیماری در این شهرستان روندی افزایشی داشت که در این زمینه افراد بستری که به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان امکان پذیرش در این شهرستان را نداشتند، به مرکز استان اعزام شدند.

کریمیان همچنین با اشاره به دستگاه سی تی اسکن شهرستان دهلران‌ اظهار داشت: ۲۹ نوبت این دستگاه مورد تعمیر قرار گرفته و دارای فرسودگی بالایی است.

وی افزود: منابع مالی دانشگاه محدود و هر شهرستانی اعتبار خود را دارد و برای دهلران ۲ تا سه برابر مابقی شهرستان‌ها هزینه شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار