معاون دادستان دهلران ؛
روز گذشته بود این خبرگزاری خبری مبنی بر "سرگردانی بیماران کرونایی دهلران در مراکز درمانی/ بیمارانی که پذیرش نمی شوند "منتشر کرد که خوشبختانه معاون دادستان دهلران به موضوع ورود کرد .
کد خبر: ۹۸۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ 15 August 2021

تابناک ایلام:: روز گذشته بود این خبرگزاری خبری مبنی بر سرگردانی بیماران کرونایی دهلران در مراکز درمانی/ بیمارانی که پذیرش نمی شوند منتشر کرد که خوشبختانه معاون دادستان دهلران به موضوع ورود کرد .

معاون دادستان شهرستان دهلران گفت : باتوجه به افزایش بستری ها وخستگی کادر درمان کمبود پزشک ، پرستار ونیروی خدماتی از جمله مشکلات بیمارستان شهدا دهلران است.

حجت الاسلام محمد حسینی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : در بازدید میدانی که از بخش های مختلف بیمارستان شهدا دهلران بخصوص بخش کرونایی صورت گرفت خوشبختانه خدمات کادر درمان قابل تقدیر است .

وی اظهار داشت : بیماران و همراهان آنها از نبود سی تی اسکن ، کمبود اکسیژن و برخی خدمات گله مندی های داشتند که مسئولان بیمارستان قول دادند در اسرع وقت آنها را مرتفع کنند .

معاون دادستان دهلران به خستگی کادر درمان اشاره کرد گفت : با توجه به افزیش بستری ها ، خستگی کادر وکمبود نیرو دانشگاه علوم پزشکی باید در خصوص تامین نیرو بیمارستان شهدا را پشتیبانی کند .

حسینی ادامه داد : با توجه به کمبود نیرو در بیمارستان شهدا هلال احمر، بسیج و گروه های جهادی در این شرایط سخت کادر درمان را یاری کنند .

وی گفت : یکی از مهترین دغدغه شهروندان راه اندازی سی تی اسکن است که مسئولان بیمارستان وعده دادند ظرف مدت دو هفته آینده راه اندازی شود .

معاون دادستان دهلران تصریح کرد : باتوجه افزیش مبتلایان به کرونا همه دستگاه ها موظف هستند مصوبات ستاد کرونا را اجرایی کنند و هیچ گونه کوتاهی ازطرف دستگاه عضو ستاد پذیرفتنی نیست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار