فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت:ارتباط مستمر بین خبرنگاران بعنوان یک پل ارتباطی با مسئولین باعث تقویت کار مدیران اجرایی خواهد شد و در این راستا همواره از نقد و پیشنهادات سازنده اصحاب رسانه استقبال می کنیم.
کد خبر: ۹۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 11 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعیدرضا کریمیان  در آئین تجلیل از خبرنگاران با تسلیت درگذشت پنج نفر از فرزندان چرداول در حادثه تصادف محور سرابله به آسمان آباد اظهار داشت: برای تعریض و بهسازی جاده آسمان آباد از اعتبارات سال جاری ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته و اداره کل راه و شهرسازی استان نیز بر اساس تفاهم نامه ملزم به تخصیص اعتبار ملی و وزارتی شده که در آینده کار اجرای این طرح آغاز خواهد شد.

وی استقرار هلال احمر و فوریت های پزشکی را از دیگر اقدامات در دست اجرا برای آسمان آباد عنوان کرد.

کریمیان تاکید کرد: میانگین توسعه شهری و روستایی در آسمان آباد نسبت به شهرستان چرداول پایین است و برای جبران این فاصله برنامه هایی در دست اجرا و تدوین است که امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی و اعتلای این منطقه نیز باشیم.

وی در خصوص ایجاد مرکز جمع آوری زباله و پسماند سرابله گفت: عامل اصلی تاخیر در ساخت این پروژه معترضان و معارض مردمی هستند که از مردم شهرستان چرداول درخواست داریم برای اجرای این طرح همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

ساماندهی نانوایی ها و ایجاد رقابت در پخت نان مرغوب، ساماندهی زیرساخت های شهری سرابله، رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه اول محرم در هیات های مذهبی، نظارت و کنترل بازار، تشویق و ترغیب مردم به مطالعه توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران، نقد پذیری مدیران و تعامل و همکاری با خبرنگاران توسط مسئولین، انعکاس مشکلات و خدمات ارزشمند نظام به مردم از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان چرداول به آنها اشاره کرد.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران و اصحاب رسانه با تمجید از خبرنگاران به عنوان قشر بیدار جامعه یادآور شد: این قشر تلاشگر همیشه با ناملایماتی روبه رو هستند که این موانع نباید مانع از کار خطیر خود یعنی آگاهی بخشی شود.

وی افزود: قلم رسانه ارزشمند و شریف است و این قلم در گرو وجدان بیدار است و هرگز این قلم به سمت و سوی تبعیض و فساد نخواهد رفت.

کریمیان تاکید کرد: خبرنگار واقعی به قلمش بعنوان سلاحی بیدار و آماده و رسالتش معتقد است و چالش های پیش روی خبرنگاران باعث رسیدن آن ها به اعتلا می شود.

فرماندار چرداول یادآور شد: ارتباط مستمر بین خبرنگاران بعنوان یک پل ارتباطی با مسئولین باعث تقویت کار مدیران اجرایی خواهد شد و در این راستا همواره از نقد و پیشنهادات سازنده اصحاب رسانه استقبال می کنیم.

وی به موضوع کرونا اشاره کرد و تاکید کرد: در چهار پیک گذشته کرونا چرداول همواره جز سه شهرستانی بوده که در وضعیت قرمز قرار گرفته ولی در پیک پنجم و علیرغم شرایط و وضعیت موجود در وضعیت نارنجی قرار دارد که اگر مردم پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، قرار گرفتن در وضعیت قرمز برای این شهرستان متصور است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار