نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام با بیان اینکه ظرفیت بسیار بزرگی برای توسعه و اشتغال استان بشمار می آید، تاکید کرد: اولویت جذب نیروهای این مجموعه باید نیروهای بومی منطقه باشد.
کد خبر: ۹۸۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 11 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با مدیرعامل کارخانه سیمان ایلام با تسلیت ایام حزن انگیز عزای سید و سالار شهیدان، گفت: شرایط کشور به گونه ای است که رونق تولید و تولید ثروت بزرگترین جهادی است که امروز به آن نیاز داریم.

وی افزود: دوران دفاع مقدس لازم بود در خط مقدم جبهه، مقابل دشمنان ایستادگی کنیم که سرزمین ما را تصرف نکنند اما امروز دشمن تلاش دارد که از نظر اقتصادی مردم را تسلیم خود کند و لازم است ما در مقابل جنگ اقتصادی آنان مقابله کنیم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: جهاد امروز ما این است که اشتغالزایی و رونق تولید داشته باشیم و در این راستا هر کسی در هر مسوولیتی باید تمامی تلاش خود را بکار گیرد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی کارخانه سیمان ایلام اصلا قابل قبول نیست، ابراز کرد: سیمان ایلام که روزی به عنوان بهترین سیمان جهان شناخته می شد، امروز در آستانه ورشکستگی قرار دارد و این به هیچ عنوان رضایت بخش و قابل قبول نیست که دلیل اصلی آن نیز ضعف مدیریت در اداره این مجموعه است.

کریمی تبار خواستار تغییرات ساختاری در شیوه کارکرد کارخانه سیمان ایلام شد و تصریح کرد: در حال حاضر تنها یک کارخانه سیمان فعال در استان موجود است و کارخانه سیمان دهلران چندین سال است که معطل مانده و این کارخانه هم باید در استان با همت مسوولان به وضعیت مطلوب و تولید برسد.

وی یادآور شد: مردم منطقه امید داشتند که با راه اندازی کارخانه سیمان دهلران اشتغال برای مردم ایجاد می شود، البته آلودگی هایی که کارخانه سیمان ایجاد می کند، بر روی محیط زیست، کشاورزی منطقه و جمعیت انسانی تاثیرگذار است که باید رفع این مشکلات نیز مسوولان راهکارهای لازم را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به آلودگی های زیست محیطی کارخانه سیمان ایلام نیز افزود: افزایش تولید در کارخانه سیمان ایلام باوجود آلودگی های زیست محیطی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه تاثیرگذار است، اما مدیریت پروازی آفت بدی در استان است چرا که بودن مدیر در منطقه بسیار ضرورت دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
حاجی چون منطقه خودته حق استخدام با خزلها
اماپتروشیمی چون تو چواره برای تمام هموطنان
بعد لقب نماینده رهبری جلو اسمته
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
زمانی که دادوند مدیر کارخانه سیمان ایلام بود و نیروهای متخصص و پاکدست از هر قومیتی گرد هم جمع کرد، سیمان ايلام چندین بار بهترین سیمان جهان شد، الان با مدیریت پروازی و نیروهای بومی!!!!! بی کیفیت ترین سیمان ایران شده و چندین مرتبه محموله های سیمان ايلام عودت خورده!!
کورد ئیلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
آقای امام جمعه و نماینده مقام رهبر اگه این کارخانه غیراز کارزان هرجای دیگه تو استان محرومت بود باز این حکمو میدادی ؟
به جل جلاله قسم فقط بخاطر فامیلهات این سخنو فرمودین ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار