مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:
علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بعد از ظهر دیروز با اعلام گزارش غرق شدن جوانی ۳۵ ساله در تنگه ویژدرون تیم غریق نجات هلال احمر به محل اعزام شد.
کد خبر: ۹۸۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 08 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به غرق شدن جوان ۳۵ ساله در تنگه ویژدرون بیان داشت: تیم امداد و نجات هلال احمر و تیم امداد سریع نجات غریق و غواصی استان ایلام اقدام به کشف جسد کردند.

علی اکبری  عنوان کرد: فرد غرق شده جوان ۳۵ ساله که در قسمت سد ایلام به سمت دره ویژدرون و به بدلیل آشنا نبودن به فن شنا در آب غرق شده است.

او ادامه داد: جسد غرق شده توسط تیم امداد سریع نجات غریق و غواصی استان ایلام کشف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اضافه کرد: از تمامی شهروندان درخواست میکنیم همواره در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سد‌ها و رودخانه‌های عمیق که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در برخواهد داشت، بپرهیزند.

او تصریح کرد: هرساله با شروع فصل تابستان و گرما تعداد کثیری از جوانان و نوجوانان ایلامی به شنا و آب‌ تنی روی می‌آورند که توصیه می‌شود برای این کار، هیچ‌گاه رودخانه‌ها و سد‌ها را با استخر‌های شنا اشتباه نگیرند.

علی اکبری اضافه کرد: بی توجهی و دانش ناکافی نسبت به خطرات محیط‌های آبی، از مهمترین علل غرق شدگی این افراد به ویژه در فصل تابستان است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار