نماینده شبکه بهداشت هلیلان:
نماینده شبکه بهداشت هلیلان گفت: تا ظهر امروز بیش از ۲۲۰۰ نفر واکسن نوبت اول و دوم را در شهرستان هلیلان دریافت کرده‌اند و در سامانه ثبت شده‌اند.
کد خبر: ۹۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 08 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم بیگی در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان هلیلان که با حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار شد عنوان کرد: با وجود اینکه شیوع ویروس دلتا خطرناک‌تر از ویروس کرونا است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم کاهش یافته و سن مبتلایان به این ویروس نیز روند کاهشی و آمار مبتلایان افزایشی بوده است.

وی افزود: لذا در روزهای آینده باید اطلاع رسانی‌ها، آموزش‌ها و مراقبت‌ها در سیستم بهداشتی سطح شهرستان بیشتر شود.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هلیلان کاهش یافته است

فرجی نماینده شبکه بهداشت در این جلسه بیان داشت: با توجه به شیوع پیک پنجم و همراه شدن با ویروس دلتا، تعداد مبتلایان شهرستان روند افزاینده به خود گرفته چرا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان هلیلان روند کاهشی داشته است.

وی گفت: در بحث واکسیناسیون تا ظهر امروز بیش از ۲۲۰۰ نفر واکسن نوبت اول و دوم را در شهرستان هلیلان دریافت کرده‌اند و در سامانه ثبت شده‌اند؛ همچنین در بحث واکسیناسیون فرهنگیان که در حال انجام است از تمام عزیزان فرهنگی خواست تا قبل از ۲۵ مرداد نوبت اول واکسن خود را دریافت کنند.

نماینده شبکه بهداشت اذعان داشت: گروه جدید اعلامی ۵۱ سال به بالا است و در بحث واکسیناسیون عشایر، تیم سیار شبکه بهداشت طبق لیست اعلامی در مکان‌هایی که افراد تجمع دارند، واکسیناسیون انجام می‌دهد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار