رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیتهای ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.
کد خبر: ۹۸۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 07 August 2021

به گزارش تابناک ایلام  ؛سجاد صیدی  با تبریک‌ فرارسیدن روز خبرنگار افزود: با توجه به شرایط حاد کرونا، برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.

وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی مطبوعات استان اشاره‌ کرد و گفت: این آیین با حضور استاندار و جمعی از مدیران و خانواده زنده یاد حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر از درگذشتگان رسانه استان عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار خواهد شد.

رییس خانه‌ مطبوعات و رسانه های ایلام ادامه داد: همچنین پیش از برگزاری این آیین از خانواده در گذشتگان رسانه استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر می شود.

صیدی از افتتاح میدان رسانه همزمان با روز خبرنگار امسال در شهر ایلام خبر داد و گفت: همچنین همزمان با ۱۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و ادای احترام آنها به درگذشتگان رسانه استان در بهشت رضا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات تقدیر خواهد شد.

صیدی از استاندار ایلام و دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در اجرای آیین اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات و بزرگداشت روز خبرنگار تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
نماز جمعه هر هفته چرا لغو نمیشه
مراسمات مذهبی چرا لغو نمیشن
مافیای امام جمعه استان از مافیای خبرنگاران گنده تره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار