فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۲ نفر شرور و زورگیر در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در این راستا نیز کشف شده است.
کد خبر: ۹۸۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 06 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار دلاور القاصی مهر با بیان اینکه رویکرد طرح ارتقا امنیت اجتماعی برخورد با هنجارشکنان و ایجاد امنیت و آرامش است، گفت: ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و ۲ شرور و زورگیر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: بمنظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: کشف ۲۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری، سه کیلوگرم انواع مواد مخدر ، توقیف ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف و جمع آوری ۹ معتاد متجاهر از نتایج این طرح بود.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ۲ شرور و زورگیر، هشت کلاهبردار حرفه ای نیز دستگیر شده اند، یادآور شد: دستگیری ۶ سارق، ۲ مالخر و کشف ۱۹ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۷ نفر نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش در جامعه است و طرح های انتظامی - اجتماعی پلیس با اقتدار در آینده نیز ادامه خواهد داشت./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
سردار رفتی اسلحه عشایر بدبختو جمع کردی افتخار هم میکنی،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار