نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب است.
کد خبر: ۹۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 03 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در پیامی با تبریک ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عملکرد این نهاد انقلابی در استان را درخشان دانست و بیان کرد: ۱۲ مرداد سالروز تاسیس نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از نهادهای کهن و پرسابقه نظام است.

وی افزود: این نهاد مقدس بعنوان متولی اصلی برگزاری مراسم‌ها، مناسبت‌ها و ایام الله انقلاب اسلامی در طول چهل و یک سال سپری شده از عمر خود همواره در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کرده و عملکرد درخشانی داشته است.

نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: هرجا مردم در صحنه بوده اند انقلاب اسلامی که برآمده از اعتقادات عمیق و اراده راسخ ملت نسبت به دستاوردهای ارزشمند این نهضت شکوهمند بوده ، پویا و با نشاط به حرکت خود ادامه داده و بی تردید حفظ و تداوم این نهضت شکوهمند و الهی نیز نیازمند حضور مستمر و مشارکت مردم در صحنه های مهم و حساس است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است و رسالت اصلی این شورا یادآوری و زنده نگهداشتن ایام الله و مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی را عهده دار بوده که نقش موثری در راستای فرهنگ سازی مناسبت ها و جریانات انقلابی ایفا می کند.

وی با تبریک سالروز تاسیس این نهاد مردمی و تاثیرگذار گفت: از تلاش های خالصانه اعضا و دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی در کشور به ویژه در استان مرزدار و ولایت محور ایلام صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات این نهاد مقدس را از خداومند منان مسئلت می نمایم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار