رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بر اساس برآوردها بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در صورت تکمیل تجهیزات و امکانات هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۸۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 31 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  دکتر محمد کریمیان  در نشست مبارزه با کرونا استان اظهار داشت: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در ۶۵ هزار متربع در حال حاضر دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای این بیمارستان ۶۳۸ نیروی انسانی شامل کادر پرستاری و درمانی مصوب شده و ۶۰ درصد تجهیزات آن نیز تاکنون وارد استان شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۴۰ درصد تجهیزات و امکانات مورد نیاز دیگر این بیمارستان طی هفته های آینده به استان ارسال خواهد شد.

دکتر کریمیان با بیان اینکه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام تا زمانیکه تمامی نواقصات آن برطرف نشود به بهره برداری نمی رسد، گفت: طی ماه های اخیر نشست های مختلفی برای تامین آب، برق، گاز و راه دسترسی این بیمارستان برگزار شده و در حال حاضر تنها راه دسترسی این بیمارستان دارای مشکلاتی است.

وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان نیز افزود: ۲۸۰ میلیارد تومان تاکنون برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و پیمانکار نیز ۳۰ میلیارد طلب دارد که به زودی پرداخت خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: پد بالگرد و پرتودرمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در دست اجراست و اورژانس بیمارستان امام ( ره ) نیز به زودی تکمیل می شود./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار