معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام روند ابتلا به کرونا در ایلام اکنون سیر صعودی را طی می کند و چهار شهرستان ایلام در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: استقبال مردم ایلام برای تزریق واکسن کرونا رضایت بخش نیست.
کد خبر: ۹۸۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 26 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  جهانگیر رستمزاد در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: با توجه به حضور مدیران بانک ها در این نشست به عنوان رییس قرارگاه کرونا در استان اعلام می کنم که معضلات و مشکلات بانک ها با توجه به تعداد ارباب رجوعی که در طول روز دارند از نظر کرونا رصد می شود و باید کارمندان بانک ها که بیشترین خطر ابتلا را دارند نسبت به رعایت پروتکل ها حساس تر باشند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: نصب تهویه هوا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شعب بانک ها و توجه مدیران نسبت به دورکاری کارکنان و در نظر گرفتن وضعیت بیماری زمینه ای، زنان باردار و دارای فرزند خردسال باید به شدت مد نظر قرار گیرد.

رستمزاد تاکید کرد: هرچند شرایط با وجود کرونا برای کارمندان شعب بانک ها بسیار سخت است، اما باید با رعایت پروتکل ها خدمات مناسبی به مردم ارایه و خللی در روند خدمات مردم ایجاد نشود.

وی گفت: بسیاری از افراد از واکسیناسیون استقبال نمی کنند و با وجود واکسن هنوز با عدم استقبال سهمیه های تعیین شده مواجه ایم که نیاز است با فرهنگ سازی، تولید محتوا ، مردم را ترغیب کنیم.

معاون استاندار ایلام در ادامه از بانک های عامل خواست نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اهتمام ویژه ای داشته باشند، چراکه جوانان در این شرایط اقتصادی به این تسهیلات برای رفع نیاز ضروری ابتدایی زندگی مشترک نیاز دارند.

رستمزاد از بانک های عامل خواست سهم بانک های استان از نظر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مشخص شود چراکه بر اساس آمار اکنون چهار هزار نفر جوان در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

وی با تقدیر از همراهی خوب بانک ها در جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۶ منابع ایجاد اشتغال نهادهای حمایتی در سال گذشته افزود: با توجه به ابلاغ سهمیه استان از این محل در سال جاری انتظار می رود همکاری ها همچنان تداوم داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: افرادی که برای تسهیلات تبصره ۱۶ معرفی می شوند، جزو اقشار آسیب پذیر جامعه است و بانک ها نیاز است تا با حذف مقررات دست و پاگیر مساعدت لازم را با این افراد داشته باشند.

وی همچنین از مدیران نهادهای حمایتی خواست که افراد تحت پوشش خود را برای بحث واکسیناسیون کرونا ترغیب کنند و نسبت به حفظ سلامت آنان پیگیری بیشتری داشته باشند.

معاون استاندار ایلام همچنین با تبریک موفقیت جواد فروغی در مسابقات المپیک توکیو و کسب مدال ارزشمند طلا ابراز امیدواری کرد سایر ورزشکاران ایلامی نیز در مسابقات بین المللی توفیقات بیشتری کسب کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار