امام جمعه شهرستان دهلران گفت: ایجاد فرمانداری ویژه از مطالبات به حق مردم شهرستان دهلران بود که شاهد تصویب آن در هئیت دولت بودیم.
کد خبر: ۹۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 25 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران، اظهار کرد: برای ایجاد فرمانداری ویژه تلاش های زیادی صورت گرفت که جا دارد از همه کسانی که این خواسته به حق مردم دهلران را محقق کردند تشکر کنم.

وی تصریح کرد: کادر درمان در ایام کرونا خدمات قابل قبولی ارائه دادند که قابل تقدیر است و همه مردم قدردان زحمات این عزیزان هستند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: تجهیز و تکمیل امکانات بیمارستانی از جمله سونوگرافی و سی تی اسکن از خواسته بحق مردم است و باید مسئولان دانشگاه در این شرایط کرونایی توجه ویژه ای به سلامت مردم داشته باشند چرا که مردم برای گرفتن یک سو نوگرافی و سی تی اسکن باید به شهر های همجوار بروند که قابل قبول نیست.

وی گفت: کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و انتظار می رود همه دستگاه‌ها با مسئولین این کنگره عظیم همکاری لازم جهت برگزاری باشکوه این کنگره داشته باشند.

امام جمعه دهلران به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این روز رو به همه کسانی که در راستای خدمت به مردم و باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه تلاش می‌کنند تبریک عرض می کنم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار