شرکت توزیع نیروی برق ایلام جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای هفته جاری را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 25 July 2021

به گزارش تابناک ایلام، در پی افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق در نقاط مختلف کشور همچنان احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان نیز وجود دارد.

در این اطلاعیه آمده است: مصرف برق ایلام در این هفته از مرز ۶۵ هزار مگاوات عبور خواهد کرد، با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی ایلام مبنی بر افزایش دما در هفته جاری و پیش بینی دمای ۵۰ درجه و فراتر از آن برای مناطق گرمسیری و دمای ۴۰ درجه و فراتر از آن برای مناطق سردسیری استان، در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف، با مدیریت اضطراری بار ( خاموشی) روبرو خواهیم شد.

بدین لحاظ از هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت الگوهای مصرف و خارج نمودن وسایل پرمصرف از مدار بویژه در ساعات اوج مصرف (۱۲ تا ۱۸)، استفاده از روشنایی روز و بخصوص عدم استفاده از کولرهای گازی در مناطق شمالی استان و قرار دادن آن بر روی دمای ۲۵ درجه در مناطق گرمسیری به کاهش مصرف برق و عدم اعمال خاموشی‌ها کمک کنیم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: که مشترکان برای اطلاع از برنامه خاموشی‌ها بر روی سایت شرکت به نشانی www.bargh-ilam.ir و یا اپلیکیشن «برق من» مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار