معاون اقتصادی استاندار ایلام خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از افزایش میزان جوجه ریزی تیرماه امسال در استان از مرز ۲ میلیون قطعه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 25 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد  در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: بر اساس آمارها اکنون ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۶۹۵ قطعه در ۱۳۳ واحد مرغداری استان جوجه ریزی شده در حالیکه ماه قبل این آمار به دلیل برخی مشکلات کمتر از ۹۰۰ هزار قطعه بود.

وی افزود: تقریبا به سیستم جوجه ریزی ماه های اول سال ۱۴۰۰ رسیده ایم و امیدواریم با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت قرمز علاوه بر تامین نیاز مصرف استان مازاد آنرا به سایر استان های کشور برای رفع نیاز مردم ارسال کنیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: بر اساس اعلام جهاد کشاورزی استان ۶۰ واحد مرغداری استان در صف جوجه ریزی قرار دارند که به محض ثبت نام در سامانه، کار جوجه ریزی آنها نیز شروع می شود.

رستمزاد با اشاره به اینکه ایلام بسیار کمتر از استان‌های دیگر دچار التهاب قیمتی در بازار مرغ شد، اضافه کرد: از تعزیرات حکومتی و بازاریان صمت انتظار می روند همچنان بر بازار نظارت داشته باشند.

وی به وضعیت ذخایر کالاهای استراتژیک در استان اشاره کرد و یادآور شد: اکنون مشکلی از نظر تامین ذخایر کالاهای اساسی نداریم و پیش بینی کمبود کالاها نیز تا پایان سال طی نامه ای به مرکز ارسال شده تا اقدام لازم انجام شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار