رییس پلیس راه ایلام ؛
رییس پلیس راه ایلام در خصوص وضعیت اجرای محدودیت و ممنوعیت‌های تردد به شهرهای کرونایی گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تردد و ورود و خروج به شهرهای گروه‌های قرمز و نارنجی تا عادی شدن شرایط در استان کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۸۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 24 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: رانندگانی که به این مناطق تردد غیرضروری داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون می شوند.

وی افزود: دوربین های ثابت ثبت تخلفات استان نیز فعال بوده و نسبت به ثبت تخلف رانندگان نقض کننده مصوبات کرونا در مسیرهای منتهی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی اقدام می کنند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به شهرستان های دارای شرایط قرمز و نارنجی فقط برای امورات ضروری(پزشکی-قضایی و کارکنان شاغل ادارات) مجاز بوده و در غیر این صورت رانندگان متخلف اعمال قانون می شوند.

سرهنگ همتی زاده اضافه کرد: هدف از ایجاد ممنوعیت و محدودیت های درنظرگرفته شده قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و عادی شدن شرایط استان بوده که نیاز است که همشهریان محترم نیز نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار