مدیرکل استاندارد ایلام ؛
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایلام اظهار داشت: به رغم پیگیری‌ها و هشدارهای متعدد شهرداری ها کاری در زمینه استانداردسازی زمین و وسایل شهربازی انجام نداده‌اند که امیدواریم با توجه به حساسیت این مسأله بیشتر پیگیر استاندارد سازی باشند.
کد خبر: ۹۷۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 20 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی بیان داشت :به رغم پیگیری‌ها و هشدارهای متعدد شهرداری ها کاری در زمینه استانداردسازی زمین و وسایل شهربازی انجام نداده‌اند که امیدواریم با توجه به حساسیت این مسأله بیشتر پیگیر استاندارد سازی باشند.

وی گفت :سال گذشته تجهیزات شهربازی و وسایل آن به تعداد ۲۸۹ مورد بازدید انجام گرفته و اکنون تنها ۹ مورد در شرف صدور گواهینامه استاندارد بوده اما متعلق به بخش خصوصی هستند.

همتی افزود: سال گذشته ۲۵ مصوبه در شورای استاندارد استان به تصویب رسید که ۱۱ مورد آنها اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: به جز بیمارستان کوثر، بانک انصار و اداره کل استاندارد استان دیگر هیچ دستگاه یا بیمارستان و بانکی برای استانداردسازی آسانسور خود اقدام نکرده است.

همتی گفت: استانداردسازی مصالح ساختمانی، آسانسورها و شهربازی به کرات پیگیری شده و حتی صدور مجوز پایان کار هم منوط به تاییدیه آسانسور شده اما افراد به خاطر عدم استقبال حتی به دنبال پایان کار ساختمانی خود هم نمی روند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار