معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: احزاب در پویایی جامعه نقش موثری دارند و آنها باید به مطالبات مردمی و مشکلات جامعه ورود و مطالبه گر خواسته های عمومی باشند و جامعه نیز باید از توان، ظرفیت و دانش احزاب بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۷۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 19 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی  در جلسه معرفی ۲ حزب جدید استان ایلام اظهار داشت: احزاب سیاسی خنثی کننده توطئه های دشمن هستند چرا که دشمنان و رسانه های معاند تمام تلاش خود را برای دلسردی سیاسی مردم به کار بردند، اما احزاب سیاسی با برنامه ها و فعالیت های خود باعث ایجاد تحرک و تهیج عمومی برای شرکت در انتخابات شدند.

وی افزود: احزاب در پویایی جامعه نقش موثری دارند و آنها باید به مطالبات مردمی و مشکلات جامعه ورود و مطالبه گر خواسته های عمومی باشند و جامعه نیز باید از توان، ظرفیت و دانش احزاب بهره مند شوند.

فتاحی ادامه داد: فعالیت های احزاب نباید منوط به ایام انتخابات باشد بلکه فعالیت های حزبی و سیاسی در هیچ زمانی تعطیل بردار نیست و احزاب باید هم در سطح شهرستانی و استانی و حتی ملی فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت احزاب سیاسی به تغییر دولت ها وابستگی ندارد و آنها با برنامه های متنوع سیاسی زمینه آگاهی بخشی و ارتقای دانش سیاسی مردم را فراهم می سازند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار