رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام؛
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: تصمیم گیری در خصوص تعیین نرخ نان به صورت استانی بوده و انتشار خبر مربوط به افزایش قیمت انواع نان در برخی رسانه ها، مربوط به استان تهران است.
کد خبر: ۹۷۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 19 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا محمدرحیمی در نشست کارگروه آرد و نان اظهار داشت: تاکنون هیچگونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان در ایلام اتخاذ نشده است اما بررسی تقاضای اتحادیه مربوطه نیز با نگاه کارشناسی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به منظور حمایت از شاغلین این صنف، بررسی میزان هزینه های سربار، تعیین وضعیت سود و زیان آنان با رعایت حقوق مصرف کنندگان متناسب با شرایط اقتصادی و سطح معیشت مردم استان، در دستور کارگروه کارشناسی قرار گرفته که در صورت ضرورت تغییر قیمت، نتایج تصمیم گیری از طریق رسانه های جمعی به اطلاع مردم می رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: در شرایط موجود هیچ واحد نانوایی اجازه افزایش قیمت نداشته و تا دست یابی به نتایج کارشناسی در کارگروه مربوطه، هرگونه دریافت وجه اضافه از مشتریان تخلف بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

محمد رحیمی یادآور شد: نظارت بر واحدهای نانوایی و برخورد با تخلفات به عنوان مطالبه جدی مردم در اولویت کاری مجموعه بازرسی و نظارت این سازمان صمت قرار دارد.

وی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط واحدهای نانوایی را ضروری دانست و از افرادی که با نماد و رنگ آمیزی برای تعیین فاصله گذاری و همچنین نصب اعلام هشدار مشتریان را از خطر کرونا آگاه نموده‌اند، تقدیر کرد.

شهریور ماه سال گذشته قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار