مدیر اجرایی جشنواره مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی استان ایلام:
مدیر اجرایی جشنواره مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی استان ایلام گفت: محمد علی‌پور قصه‌گوی تهرانی، مصطفی عبدالمحمدی هنرمند و مدیر فرهنگی و پروین حمیلی آثار را در مرحله‌ی استانی این جشنواره داوری می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 19 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا رستم‌پور اظهار کرد: مهدی جمالی مدیر کل کانون به عنوان رئیس جشنواره، ،علیرضا آقایی کارشناس مسئول به عنوان دبیر علمی جشنواره و پروین حمیلی با عنوان رابط استانی جشنواره کار های مربوط به این جشنواره را برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی بیان داشت: سهیلا مسعودی و ملوک هاشمی کارشناسان فرهنگی، «فرحناز چولکی» کارشناس ادبی و «مریم علی‌بیگی» کارشناس هنری ، «مرتضی حاتمی» کارشناس آموزش و پژوهش بخش‌های دیگری مانند قصه‌های بخش ملی و بین‌المللی، قصه‌های نود ثانیه و بخش پادکست و بخش علمی جشنواره را برعهده دارند.


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تصریح کرد: بخش ملی شامل اجرای زنده‌ (مجازی) قصه‌گویی از سوی دختران و پسران (۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در سه بخش «قصه‌هایی برای کودکان»، «قصه‌هایی برای نوجوانان» و «قصه‌هایی برای بزرگسالان» است.


بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار