مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه خدمت به ایثارگران مقدس است، گفت: ایثارگران در قالب نیروهای رسمی، قرارداد موقت و پیمانکاری فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 19 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی در دیدار با نماینده مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران والا مقام است، افزود: موفقیت‌های امروزی بدست آمده برای نظام مقدس جمهوری اسلامي در سایه همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها است که نام و آوازه ایران و ایرانیان در جهان طنین انداز شده‌است.

وی با اشاره اینکه ایثارگری دیروز رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل باعث شده‌است که امنیت در کشور ما چند برابر شود، اظهار داشت: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند، تصریح کرد: ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشتند تا به انقلاب و آرمان‌های نظام آسیبی نرسد و امروز می‌بایست در زمینه‌های مختلف به آنان و خانواده‌های شان خدمت شود.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام به ثبت مشخصات ایثارگری نفرات شرکتی در سامانه ساپنا توسط حوزه منابع انسانی اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت تابع قوانین و مقررات وزارت نفت می‌باشد و تا آنجایی که شرایط ساختاری شرکت اجازه دهد همکاری لازم با ایثارگران را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تشکیل گروه های مجازی برای ایثارگران برای تبادل اطلاعات و ارتباطات و دسترسی آسانتر به قوانین و مقررات، تشکیل جلسات ماهیانه کمیته ایثارگران با حضور مسئولان شرکت گاز استان، برنامه ریزی و ارسال پیام در فضای مجازی و سامانه اتوماسیون اداری در طول سال به مناسبت‌های ملی و مذهبی، تقدیر و قدردانی از ایثارگران، ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در بین پرسنل، عضو گیری و پرداخت وام های ایثارگران از طریق صندوق ایثار و شاهد در بین پرسنل از اقدامات واحد ایثارگران این شرکت در طول سال گذشته بوده است.

در ادامه نماینده مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران ضمن تشکر قدردانی از مدیر عامل و مسئول امور ایثارگران شرکت در اجرای برنامه‌های ابلاغی ستادی برای ایثارگران گفت: شرکت گاز استان ایلام توجه ویژه به قشر ایثارگران در داخل و خارج از شرکت داشته که قابل تقدیر و قدردانی است.

شیروندی افزود: دیدار و ملاقات‌ با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، شرکت در مراسم غبار رویی از گلزار شهدا، برگزاری جلسات مختلف با ایثارگران و رسیدگی به سایر مسائل آنان از دیگر خدمات این مجموعه بوده که انتظار می رود این خدمات استمرار داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار