امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام اظهار داشت: از مسئولان استان انتظار می‌رود که پیگیر مصوبات جلسات سفر رئیس قوه قضائیه به استان باشند که بدون پیگیری زمان طولانی را طی خواهد کرد، مصوباتی که به استان مربوط می‌شود در جلسات مربوطه به‌صورت جدی پیگیری شود تا مردم خوب ما از این مصوبات بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 16 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  گفت: از مسئولان عالی قضایی کشور تشکر می‌کنم که در کوتاه‌ترین زمان، اولین سفر استانی خود را به استان ایلام قرار داده‌اند، مردم استان ایلام، مردمی ولایتمدار و نجیب هستند که در روز خطر همراه با ولایت بوده و با تحمل سختی‌ها و مشکلات این امر به همواره به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به مناسبت سالگرد تاسیس شورای نگهبان و تقدیر از فعالیت‌های این شورا، افزود : شورای نگهبان یکی از نهادهای ارزشمندی است که خداوند متعال به جمهوری اسلامی ارزانی داشته است، از مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان بحث تفسیر قانون اساسی است.

امام جمعه ایلام با اشاره به روز عید قربان مطرح کرد: اقامه نماز عید قربان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، عید قربان، روز مبارکی است، روز اطعام نیازمندان و قربانی کردن است.

کریمی تبار گفت: از مسئولان استان انتظار می‌رود که پیگیر مصوبات جلسات سفر رئیس قوه قضائیه به استان باشند که بدون پیگیری زمان طولانی را طی خواهد کرد، مصوباتی که به استان مربوط می‌شود در جلسات مربوطه به‌صورت جدی پیگیری شود تا مردم خوب ما از این مصوبات بهره‌مند شوند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مسئول از خودت بالاتر تو استان مگه هست،؟
کار مفیدت هفته ای دو رکعت نمازه با نیمساعت سخنرانی در روز جمعه,
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
کدام مصوبه؟ زندانیان که آزادند دیگه چی میخوای؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار