مدیرکل بهزیستی ایلام ؛
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت:سالمندان و معلولان و نیز نیروهای شاغل در این مراکز طبق دستورالعمل های ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام دز اول واکسن و برخی دز دوم خود را تزریق کرده اند.
کد خبر: ۹۷۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 15 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ زهرا همتی افزود: تاکنون ۳۳۵ نفر در این مراکز واکسن زده اند و در تلاش هستیم برای معلولانی که در منازل خود بستری هستند نیز دوز واکسن زده شود که این موضوع در حال پیگیری است.

وی گفت:سالمندان و معلولان و نیز نیروهای شاغل در این مراکز طبق دستورالعمل های ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام دز اول واکسن و برخی دز دوم خود را تزریق کرده اند.

همتی مطرح کرد: ۱۶ هزار و ۳۱۴ خانوار تحت حمایت بهزیستی است که از این تعداد خانوار یک هزار و ۵۰۰ خانواده پشت نوبت دریافت مسکن هستند و در سال گذشته تعداد ۲۹۸ واحد مسکونی به مودجویان اهدا و امسال نیز ۱۳۸ واحد افتتاح شد.

 وی ادامه داد:هم اکنون در راستای تحقق دولت الکترونیک ۴۰ سامانه هوشمند در بهزیستی فعال است که خدمات به مددجویان به صورت الکترونیکی و هوشمند سازی ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی ایلام  خاطرنشان کرد:سال گذشته رقم ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۸۸۴ نفر مددجوی متقاضی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای اشتغال زایی آنها پرداخت شد.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار