فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان گفت: ناجا به عنوان مأمن و پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است که در سایه آن شهروندان احساس امنیت و آرامش دارند.
کد خبر: ۹۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 14 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر درمراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس آگاهی استان،  عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم، پاسخگویی صریح و روشن، خوش خلقی و خوش رویی کارکنان باعث ایجاد رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه عرصه انتظامی، عرصه علم و عمل است، یک مدیر و فرمانده شایسته انتظامی، باید هر دو خصیصه را داشته باشد تا بتواند فردی موفق در حوزه فرماندهی باشد.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه عملکرد پلیس در نگاه و منظر عام جامعه، بازتاب های متفاوتی دارد،و می توان به عنوان یک الگوی رفتاری ماندگار تبدیل شود، گفت: ارتقاء معرفت دینی و استاندارد سازی رفتار کارکنان باید در دستور کار مدیران و فرماندهان باشد.

سردار القاصی مهر، در بخش دیگری از سخنان خود، حفظ امنیت، خدمت رسانی و رعایت حقوق شهروندی را از مهمترین وظایف پلیس دانست، گفت: باید اقدامات ما با تکیه بر برنامه ریزی های جامع، اثربخش، کیفی و منطبق با اهداف سازمانی انجام، بطوریکه احساس امنیت و آرامش را در مردم افزایش داده و بهبود امور اداری را به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: تقویت تعاملات دو جانبه مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی است ، یادآور شد: مقابله با قاچاق کالا و ارز، موادمخدر، سلاح و مهمات، ناهنجاری های اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر، پیشگیری از جرائم سرقت ،کلاهبرداری و... از اولویت های نیروی انتظامی استان است.

وی خاطرنشان کرد: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی، در مسیر خدمت گذاری گام برداشته و افق و چشم انداز جمهوری اسلامی ایران را پیش برده و از آن پاسداری کنیم.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ "علی مهری" قدردانی و طی حکمی سرهنگ" خداداد رشیدی "به عنوان رئیس جدید پلیس آگاهی استان ایلام معرفی شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار