مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری جشن های دهه ولایت در ۱۵ بقعه متبرکه استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 14 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد فتاحی در جلسه هماهنگی مراسم و جشن‌های غدیر به همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان ایلام ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر و دهه ولایت و امامت عنوان کرد: در این دهه به همت بنیاد غدیر استان و تمامی دستگاه‌های متولی و همچنین هیئت‌های مذهبی کانون‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت و شبکه تبلیغی استان برنامه‌های شاد و متنوع و پر محتوایی تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه ولایت پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت‌های مذهبی استان و تقسیم بین نیازمندان است.

فتاحی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در عید امامت و ولایت اجرا خواهد شد اهدای دو هزار جلد کتاب با موضوع غدیر در سطح استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام مطرح کرد: ۱۵ بقعه متبرکه استان در دهه ولایت برنامه جشن خواهد داشت.

وی در ادامه به اهم برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و گفت: اجرای جشن‌های شکوه ولایت با همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام انجام می‌شود، همچنین برگزاری پویش خانواده شاد علوی و پویش کتابخوانی غدیر از جمله برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: ستادهای شهرستانی غدیر در تمامی شهرستان‌ها تشکیل شده و فعال هستند.

حجت الاسلام فتاحی یادآور شد: جشنواره ملی بهار ولایت با شعار ایران قوی در پرتو غدیر، اعزام مبلغ در ایام غدیر، برگزاری جشن عید ولایت توسط حوزه‌های علمیه سراسر استان، حضور روحانیون و مبلغین و مبلغات در مراسمات این ایام، توزیع پرچم غدیر بین بازاریان، راه اندازی پویش فقط به عشق علی (ع)، احسان علوی و نذر غدیر با کمک اصناف و بازاریان استان، نورافشانی در آسمان شهرها استان به مناسبت عید غدیر و… با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان طی دهه ولایت برگزار می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
کرونا عجب ویروس مذهبی و با ادبیه،
جاهای مذهبی نمیره،
موقع انتخابات نمیاد،
روزهای جمعه بخاطر اقامه نمازجمعه نمیاد،
مواقع راهپیمایی نمیاد ،
امامزادها و بقاع متبرکه که اصلا،
کرونا مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
آقای فتاحی و همکاراش و کریمی تبار نماینده رهبر در استان ضمانت سلامتی مردمو میدن ،با شیوع موج پرخطر پنجم کرونا مردم در اماکن سربسته متبرک دورهم جمع بشن؟
شما نمیخواد بفکر شور و نشاط جامعه بیفتین اگه ذره ای از عقلتون استفاده کنین با تورم پائین و اقتصاد پویا شورو نشاط خودش با هزینه شخصی خودش میاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار