معاون اقتصادی استاندار ایلام:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: آستانه تحمل مردم تمام شده و با توجه به شرایط محدودیت ها دچار آسیب های زیادی شده اند و تنها راهکار تا شروع واکسیناسیون عمومی، تولید محتوا، فرهنگ سازی و افزایش رعایت پروتکل های فردی و احساس مسئولی خود آنها است.
کد خبر: ۹۷۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 11 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونای استان اظهار داشت: آستانه تحمل مردم تمام شده و با توجه به شرایط محدودیت ها دچار آسیب های زیادی شده اند و تنها راهکار تا شروع واکسیناسیون عمومی، تولید محتوا، فرهنگ سازی و افزایش رعایت پروتکل های فردی و احساس مسئولی خود آنها است.

وی افزود: اصناف و بازاریان روزهای سختی داشتند زیرا در چهار پیک گذشته کرونا، چهار مرحله بازار تعطیل شد اما همین بازاریان باید تامین کننده معیشت خانواده باشند و در این خصوص از لحاظ اقتصادی در تنگنا قرار گرفته اند.

معاون استاندار ایلام با قدردانی از همکاری و همراهی بازاریان و اصناف یادآور شد: دولت در ابتدا تسهیلاتی در نظر گرفت، اما این کفایت هزینه زندگی آنان نمی کند و نمی توان بیش از این بازار را تعطیل کرد.

رستمزاد تاکید کرد: کرونا بخشی از زندگی مردم شده و نیاز است که با آگاهی رسانی بیشتر به مردم خطرات آن همواره از طریق رسانه ها و صدا و سیما گوشزد شود.

وی، چهار عامل آگاهی رسانی، فرهنگ سازی توسط رسانه ها و صدا و سیما، افزایش واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم پزشکی و همراهی مردم و رعایت پروتکل ها را در پیشگیری از شیوع کرونا موثر برشمرد و گفت: هرجایی مردم پای کار بودند ما موفق بودیم.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: رسانه نقش مردم در رعایت پروتکل ها، زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین امتناع از حضور در تجمعات از جمله مراسم عزا و عروسی و آرامستانها پر رنگ کنند تا با ساده انگاری کرونا این ویروس گسترش پیدا نکند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نمی توان به خاطر مشکلات عدیده اصناف به دلیل شیوع کرونا بازار را تعطیل کرد اصناف و بازاریان باید مسایل بهداشتی را رعایت کنند.

رستمزاد در ادامه به در پیش بودن کنگره بزرگ اربعین اشاره کرد و یادآور شد: اربعین در پیش است و در صورت برگزاری مراسم باید پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دور کاری کارمندان افزود: کارمندان در دورکاری باید همچنان در دسترس باشند زیر دورکاری به خاطر تعطیلی و سرگردانی ارباب رجوع نیست بلکه اجرای این مهم تنها برای حفظ سلامت و رعایت پروتکل ها است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
این تمام شدن آستانه تحمل را ارباب بی غیرت امثال شماها به مردم تحمیل کرده و لاغیر پرفسور !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار