مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام:
مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام گفت دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان با اهدافی مانند پشتیبانی از برنامه‌ها و مسابقات، جذب مشارکت‌های مردمی و ... تشکیل شد.
کد خبر: ۹۷۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 05 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری عنوان کرد: این جشنواره به یکی از با اهمیت ترین و معتبرین رویدادهای فرهنگی در کشور بویژه در بین اقشار کتابخوان جامعه تبدیل شده و هرساله به طور میانگین شاهد رشد درصد شرکت کنندگان در آن هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی برگزاری این جشنواره بر عهده مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی است، بیان داشت: دبیرخانه اجرایی باید حمایت به موقع و موثری از روند اجرای آن را به عمل آورد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: مشارکت حداکثری و هدفمند مردم بویژه به صورت خانوادگی، از اهداف مهم یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان ایلام است و در راستای تحقق این هدف باید محتواهای فرهنگی و تبلیغی مناسبی تولید و از امکانات جدید فضای مجازی استفاده بهینه شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام یادآور شد: بخشی از برنامه‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی اجرا می‌شود به طوری که پرسنل و نیروهای آنها با شرکت در مسابقات متعدد علاوه بر برخورداری از جوایز کشوری و استانی جشنواره، به صورت خاص از طرف دستگاه مربوطه تقدیر می‌شوند.

وی مطرح کرد: دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان ایلام با اهدافی مانند پشتیبانی از برنامه‌ها و مسابقات، جذب مشارکت‌های مردمی، اطلاع‌رسانی، تولید محتواهای فرهنگی، توزیع منابع مکتوب مسابقات و تامین زیرساختهای رایانه ای برای مسابقات آنلاین در محیط کتابخانه ها، تشکیل شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار