فرمانده انتظامی ایلام گفت: سه هزار و ۹۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهر ایلام کشف شد.
کد خبر: ۹۷۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 03 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی های اولیه از این واحد صنفی تعداد سه هزار و ۹۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی توسط ماموران انتظامی استان گفت: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار