فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت:اجلاسیه کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام در نیمه دوم سالجاری و در چند بخش ویژه زنان، دانش آموزی و فرهنگیان، عشایری و دانشجویی و روحانیون برگزار می‌شود و قبل از برگزاری اجلاسیه به مدت هفت شب تمامی آثار فاخر تولیدی در حوزه سمعی و بصری به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۹۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 01 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی افزود:اجلاسیه کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام در نیمه دوم سالجاری و در چند بخش ویژه زنان، دانش آموزی و فرهنگیان، عشایری و دانشجویی و روحانیون برگزار می‌شود و قبل از برگزاری اجلاسیه به مدت هفت شب تمامی آثار فاخر تولیدی در حوزه سمعی و بصری به نمایش درخواهد آمد.

وی ادامه داد: اجرای عملیات موفق و پیروزمندانه کربلای یک و آزادسازی مهران توسط رزمندگان اسلام پایانی بر استراتژی دفاع متحرک رژیم بعث که تا سال‌ها اثرات این حماسه برجای ماند، بود.

شاکرمی گفت: امروز چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهدا با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسوولان کمیته‌ها پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات ادارات و همچنین مردم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار