مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:علت کم آبی و افت فشار در روستا‌های علیگه، حصار شاوه، جوب گوهر علیا، سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 02 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری افزود:علت کم آبی و افت فشار در روستا‌های علیگه، حصار شاوه، جوب گوهر علیا، سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفته است.

وی گفت: افت فشار، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از روستاها، آسیب‌هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می‌کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تیموری یان داشت: به دنبال دریافت گزارش مربوط به کمبود و افت فشار آب در روستا‌های فوق، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت و با بازدید‌های میدانی، تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان ایوان مشخص شد این کمبود آب به علت انشعابات آب غیر مجاز است که برای آبیاری باغات، آب احشام و مصارف دیگر استفاده می‌شود.

تیموری ادامه داد: در این زمینه اشتراک‌های غیر مجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته و با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب‌های غیر مجاز و انجام اقدمات فنی از جمله تعویض خط لوله پمپاژ، کمبود آب به ویژه در ساعات پیک مصرف رفع می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار