نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: موضوعات مغفول مانده دفاع مقدس در استان ایلام زیاد است که نباید مورد غفلت مسوولان و هنرمندان قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۷۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 30 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس به علت آوارگی و چادرنشینی حضوری بی واسطه در جنگ داشتند که همین یک مورد سرشار از سوژه های ناب و پرداخت نشده است که باید مورد توجه مسوولان کنگره و هنرمندان قرار بگیرد.

وی افزود: تولید آثار فاخر در قالب های هنری، مکتوب، فیلم و یا سریال می تواند در اذهان مردم و برای نسل های آینده باقی بماند و در استان جنگ زده ایلام چه در خطوط مقدم جبهه و چه در پشت جبهه ها هنرمندان و فیلم سازان می توانند از این سوژه های بکر را به واسطه هنر خود زنده گردانند.

کریمی تبار ادامه داد: مسوولان کنگره سه هزار شهید استان ایلام باید با شناسایی این گونه سوژه ها هم بر غنای کنگره بیفزایند و هم مردمی را که از این موضوعات بیخبر بوده اند را مطلع سازند تا مظلومیت استان ایلام در جنگ تحمیلی بر همگان آشکار شود.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار جان خود حق بزرگی بر گردن همه دارند و باید تمام لایه های جامعه معطر به نام و یاد شهدا باشد، اضافه کرد: تمام مردم و مسوولان در خدمت شهدا و بزرگداشت مقام شامخ آنها باشند و خدماتی که به نام و یا شهدا ارائه می شود باید زماندار و ماندگرا برای نسل های آتی باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار