آقایان مسئول ! اصلا ما سلحشوران ،اهالی غیور و همیشه صحنه شهروند درجه چند هستیم ؟ چراباید مردمان این دیار برای درمان دغدغه داشته باشند ؟مگر نه سلامت یکی از مهمترین مولفه های ضروری جامعه  محسوب می شود .  
کد خبر: ۹۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 26 June 2021

تابناک ایلام مجتبی کاور ::جان ،مال وسلامت مرزنشینان ،سلحشوران ،اهالی غیور و همیشه در صحنه به لب رسیده و گوش شنوایی در کشور نیست که صدای مظلومیت مردمان آفتاب سوخته دهلران را بشنود .

اگر بنا بر نشنیدن باشد باید مردمان این دیار به خاطر صدای غرش توپ و تانک رژیم بعث که هنوز در گوش وذهن خود دارند ،صدای شما را  نشنوند نه شما که در بهترین شرایط ممکن با بهره گیری از بهترین امکانات در حال زندگی بوده وهستید !

آقایان مسئول ! اگر قرار بر نشنیدن باشد ،این مردمان مرز دار دهلران هستندکه  باید به خاطرعمق محرومیت و  مخاطرات ناشی از جنگ ، نابرابری اجتماعی که سالهاست در منطقه  بیداد می کند صدای مسئولان را نشنوند ودر هیچ مناسبتی حاضر نشوند، ولی علی رغم همه مشکلات علاوه بر شنیدن حرف مسئولان، بدون مزد در آفتاب سوزان دهلران از مرز پاسداری می کنند؟

این مقدمه بود  برای آنکه مسئولان درک کنند که از دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا به خاطر نبود امکانات درمانی و پزشک چه  بر سر مردمان این دیار آمده است، چه خانواده هایی که در استانهای  همجوار با بیماران بد حال سرگردان شدند و از پذیرش آنها امتناع شد.

 چه عزیزانی که  به خاطر تشخیص دیر هنگام ونبود دستگاه سی تی اسکن که ابتدایی ترین ابزار تشخیص این بیماری بود ،از بین ما پرکشیدند و خانواده های آنها عزادار و غم بار شدند. چه مردمان نجیبی که در بیمارستان شهر های همجوار به سختی از چنگال ویروس مرگ بار کرونا جان سالم به در بردند، اما هزینه ترخیص نداشتند  !

آقایان مسئول ! اصلا ما سلحشوران ،اهالی غیور و همیشه صحنه شهروند درجه چند هستیم ؟ چراباید مردمان این دیار برای درمان دغدغه داشته باشند؟ مگر نه سلامت یکی از مهمترین مولفه های ضروری جامعه  محسوب می شود .  

آقایان مسئول ! اشتغال ، رفاه، توسعه مردمان منطقه پیش کش آقازاده ها و ژن های برتر ! به حال زار مردمان بیماروسرگردان  در مسیردرمان این مرزنشینان توجهی شود.

 پس از سالها بیمارستان شهدا دهلران صاحب سی تی اسکن شد، اما این دستگاه همچنان در بیمارستان این شهر بستری است !و  مسئولان همچنان قصد راه اندازی آن را ندارند.

بدون شک عدم استفاده به موقع از  آن نه تنها دردی از مردم دهلران کم نخواهد کرد بلکه  شاهد تلفات جاده ای ، سرگردانی در شهر های همجوار برای تشخیص کرونا هستیم .امید است  قبل از شیوع موج 5کرونا  (دلتا ) ودر واپسین رزوهای  دولت ، مدیران برای راه اندازی آن که تنها لَنگ یک دستگاه (یـو پـی اس) است -چاره اندیشی کنند تا مردم دهلران از خدمات دستگاه سی تی اسکن بهره مند شوند (علی برکت الله)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار