فرماندار دهلران با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این شهرستان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۷۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 26 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری روز شنبه در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری کنکور در این شهرستان اظهار داشت: آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با مدیریت دانشگاه پیام نور در شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: آموزشکده فنی و مهندسی کشاورزی دهلران نیز بعنوان مکان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم برای کنکور در شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار دهلران از برگزاری کنکور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان خبر داد و گفت: چهارشنبه داوطلبان گروه هنر، پنجشنبه ریاضی و انسانی، جمعه علوم تجربی و شنبه دوازدهم تیرماه نیز گروه زبان با هم رقابت می کنند.

عسگری یادآور شد: یک هزار و ۳۲۱ نفر در پنج گروه در آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان دهلران با هم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۲۰ داوطلب در گروه انسانی، ۶۴۴ داوطلب گروه تجربی، ۳۷ داوطلب در گروه ریاضی، ۱۵۴ داوطلب گروه زبان و ۶۶ داوطلب در گروه هنر هستند.

فرماندار دهلران بر ضرورت فراهم کردن جوی آرام در روزهای کنکور برای داوطلبان و خانواده هایشان تاکید کرد و یادآور شد: همه دستگاه ها باید در زمینه برگزاری کنکور با مجریان همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

عسگری بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی قبل و بعد از هر آزمون تاکید و اضافه کرد: تب سنجی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن اتاق ایزوله از دیگر موضوعاتی است که باید به جد اجرا شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار