فرماندار آبدانان گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم این شهرستان معادل ۲۴ هزار نفر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۷۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 22 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سیروس مراد حاصلی  اظهار داشت: بر اساس تعداد تعرفه های مصرف شده از مجموع ۳۳ هزار واجد شرایط رای در این شهرستان، ۲۴ هزار نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ عوامل اجرایی انتخابات در آبدانان را بخوبی برگزار کردند، گفت: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان نیز اصل بی طرفی را به عنوان رسالت و وظیفه اصلی خود به منظور جلب اعتماد عمومی حفظ کردند و آنچه از صندوق ها بیرون آمد تنها رای و نظر مردم بود.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: در این انتخابات ۷۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعبیه شد که بدلیل شیوع کرونا، هشت صندوق بیشتر از انتخابات گذشته است و در هر شعبه نیز ناظر بهداشتی مستقر شده بود.

مرادحاصلی اضافه کرد: از مجموع ۷۲ شعبه تعبیه شده در آبدانان برای اخذ آرای مردم، ۳۷ شعبه شهری و ۳۵ شعبه نیز روستایی بود.

وی بیان کرد: همچنین از مجموع ۷۲ شعبه تعبیه شده در شهرستان آبدانان، ۶۲ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه نیز سیار بود.

فرماندار آبدانان یادآور شد: مردم انقلابی و شجاع این شهرستان در انتخاباتی که مظهر مردم سالاری دینی و مظهر اراده مردم است، آگاهانه وارد میدان شدند و نقش خود بخوبی به نمایش گذاشتند.

مرادحاصلی تاکید کرد: با تلاش های صادقانه همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و دست اندرکاران، انتخاباتی امن و سالم در این شهرستان برگزار شد و همواره بی طرفی به عنوان یک اصل مهم در دستور کار بود.

وی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه در شرایطی که ماشین تبلیغاتی دشمن بر روی دلسرد کردن و ناامید جلوه دادن مردم متمرکز شده بود قابل ستایش بود و مردم بار دیگر نشان دادن که در شرایط سخت پای آرمان های نظام و انقلاب هستند.

مراد حاصلی افزود: در این انتخابات تمامی تلاش ها بکار گرفته شد تا علاوه بر صیانت از رای و نظر مردم، سلامت آنها نیز حفظ و پروتکل های بهداشتی کرونا در تمامی شعب رعایت شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار