مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: فردی که به نصب پنج ماینر در یکی از محلات ایلام اقدام کرده بود توسط نیروهای انتظامی دستگیر و جهت گذراندن مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 22 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  هادی شیرخانی  اظهار داشت: یکی از عوامل کمبود تولید برق در کشور و به تبع آن استان ایلام، استفاده کنندگان از دستگاه‌های ماینر است که در صورت آگاهی از مکان چنین افرادی آنها را معرفی کنید.

وی افزود: از دیگر دلایل اصلی خاموشی‌های اجباری، استخراج غیرمجاز رمزارزها در کارگاه‌ها، منازل و غیره است که از برق یارانه‌ای که حق مردم است به سود خود استفاده غیرمجاز کرده و باعث خاموشی‌های اجباری می شوند.

شیرخانی از عموم مردم استان خواست: برای کاستن از احتمال خاموشی های گسترده بخصوص در ایامی که با افزایش دمای هوا مواجه هستیم، پس از حصول اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز (ماینر) آن را اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یادآور شد: اطلاعات شخصی گزارش دهنده بصورت کاملا محرمانه در سامانه مذکور محفوظ خواهد ماند و در صورت صحت گزارش ثبت شده در سامانه، از پاداش نقدی تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز بهره‌مند خواهند شد.

شیرخانی اضافه کرد: از طریق نشانی اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و کلیک بر روی گزینه «ثبت گزارش رمزارز غیرمجاز» گزارش خود را ثبت نمایید.

وی ادامه داد: همچنین شماره تماس۰۸۴۳۳۳۵۳۷۲۱و شماره پیامک ۳۰۰۰۲۹۰۱۲۷

برای اطلاع رسانی از مکان ماینرها در اختیار مردم می‌باشد.

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزارنفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار