استاندار ایلام گفت: شهرستان‌های آبدانان، مهران و ایلام در وضعیت نارنجی هستند و باید پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری در این مناطق رعایت شود.
کد خبر: ۹۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 21 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ تبلور اراده ملی در حفظ نظام و تجدید عهد با امام، رهبری و شهدا بود.

وی افزود: ایلام بر اساس آمار اعلامی جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت بود که از همه آنان‌ تشکر کنم.

استاندار ایلام همچنین از همه مردم از زحمات و تلاش های نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، ائمه جمعه شهرستان‌ها، بخشداران، دهیاران، فرمانداران، عوامل نظارتی و هیات اجرا نیروی نظامی، مرزبانی، دستگاه قضایی، اصحاب رسانه و صدا و سیما و همه کسانی که یک انتخابات بسیار خوب برگزار کردند، قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: بحث سلامت مردم بسیار مهم است، واکسیناسیون ملی آماده شده و حتی بنا بود اعضای ستاد انتخابات واکسینه شوند که به دلیل تاخیر انجام نگرفت.

استاندار ایلام ادامه داد: واکسن ملی تیرماه با تعداد دز بالا انجام می گیرد و از مهرماه مدارس باز و واکسیناسیون بر اساس سند ملی پیش می رود.

نوذری یادآور شد: شهرستان‌های آبدانان، مهران و ایلام در وضعیت نارنجی هستند و باید پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتری در این مناطق رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دهلران به خاطر ارتباط با اندیمشک که در وضعیت قرمز است، وضعیت نگران کننده دارد و باید محدودیت تردد اعمال شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار