سردار شاکرمی در پیامی از خلق حماسه حضور مردم استان ایلام در انتخابات ۲۸ خرداد در پای صندوق های رای تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۷۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 20 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن پیام سردار«جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به شرح زیر است:

مردم غیور و زمانشناس ایلام، حضور پرشور و دشمن شکن شما در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر حماسه ای سترگ و بی بدیل در دفتر افتخارات بی شمار شما خلق کرد، خداوند بر عزت شما افزون نماید.

حماسه ای که شما در میدان انتخابات خلق کردید، قلب ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خامنه ای دامت برکاته، روح بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همه دوستداران و یاوران امروز و دیروز انقلاب اسلامی را پر از شور و شعف کرد و یقینا جایگاه شما مردم عزیز ایلام بر قله های این غرور و افتخار ملی می درخشد.

لبیک شما به ندای رهبر فرزانه انقلاب نشان داد که به رغم وجود همه مشکلات اجتماعی و معیشتی و تبلیغات شبانه روزی بدخواهان و خام اندیشان، تحت هر شرایطی پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با آرمان های امام راحل ره و انقلاب حفظ خواهید کرد.

انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است و شرکت آحاد مردم یک تکلیف شرعی و عقلی تضمین کننده امنیت، اقتدار و یکپارچگی کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و بیادماندنی، بر خود لازم میدانم از کلیه آحاد و اقشار شریف، ولایت مدار و انقلابی استان ایلام، نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار، هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات، دادگستری، فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، هیات مذهبی و ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان سپاه های نواحی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج که در راه تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات شایسته ایران عزیز، تلاش و مجاهدت نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. والسلام علیکم و رحمه الله/م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار