فرماندار دهلران گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه با رای مردم مشخص شدند.
کد خبر: ۹۷۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 20 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسگری اظهار داشت: امین ملکی با ۲ هزار و ۳۱۹ رای، غلامرضا کرمی ۲ هزار و ۱۱۸ رای، سید بختیار باویر ۲ هزار و ۱۰۸ رای ، خدیجه شامحمدی با ۲ هزار ۱۴ رای و الله بخش ملکی با یک هزار و ۹۱۸ رای در شهر دهلران ضمن کسب اکثریت آرا بعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی افزود: مهدی رفیعی با یک هزار و ۸۹۶ رای ، راضیه حیدری یک هزار و ۸۸۹ رای ، یوسف آشوری یک هزار و ۷۱۸ رای بعنوان اعضای علی البدل شورای شهر دهلران برگزیده شدند.

رئیس ستاد انتخابات دهلران تاکید کرد: همچنین در شهر پهله حمید میرزایی پور با یک هزار و ۱۴ رای، محمد عبدی ۹۲۵ رای، محمد جلالی خواه ۹۱۹ رای، هدایت شیخی ۸۷۱ رای و یوسف حسینی با ۸۰۴ رای بعنوان منتخب مردم به شورای شهر راه یافتند.

عسگری یادآور شد: مبارکه دست افکن با ۶۶۴ رای ، علیرضا نوروزی ۶۵۳ رای و سیده مهناز محمودی با ۶۴۲ اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر پهله هستند.

فرماندار دهلران به منتخبان مردم در شهر میمه اشاره کرد و افزود: محمد رحیمی پور با ۵۵۶ رای ، احمد حسنی ۵۰۳ رای، صادق قریشی ۴۱۴ رای، وحید پیری ۳۹۵ رای، حسین ناصری ۳۹۵ رای برگزیده شدند که البته نفر چهارم و پنجم تعداد آرا آنها مساوی است که طبق قانون در این خصوص بررسی و اقدام لازم انجام خواهد شد.

عسگری اضافه کرد: فرج فتاحی با ۳۷۹ رای، حسین ابراهیمی ۳۷۸ رای و مصطفی رضایی با ۳۳۲ رای اعضای علی البدل در شورای شهر میمه هستند.

وی اظهار کرد: همچنین در شهر موسیان نیز عیسی حیدری با ۶۹۳ رای، کریم جعفری با ۶۵۵ رای، علی مرادی با ۶۴۴ رای، علی ایمانی ۵۸۴ و رضا رستمی با ۵۴۴ رای منتخب مردم در شورای شهر شدند.

فرماندار دهلران افزود: هادی دیناروندی با ۵۳۰ رای، حجت احمدیان ۴۳۶ و روح اله رحمتی با ۳۸۳ رای اعضای البدل شورای شهر موسیان هستند.

وی گفت: بعد از درج آگهی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کسانیکه به نتایج انتخابات اعتراض دارند، ۲ روز فرصت خواهند داشت، تا شکایت خود را به هیات های اجرایی شهرستان یا بخش ها ارائه دهند.

فرماندار دهلران از حضور پرشور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و گفت: امیدوارم منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در انجام وظایف خود و خدمت به مردم موفق باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار