دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرداول؛
دادستان چرداول گفت: دشمنان با دروغ و شایعه پراکنی دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و کم رنگ کردن مشارکت آن ها در سرنوشت شان هستند و در این جا نقش و اهمیت رسانه ها و فعالین مجازی پررنگ و مهم است و با فرهنگ سازی و روشنگری مردم را به نقش آفرینی در تعیین سرنوشت و آینده خود و جامعه ترغیب و تشویق کنند.
کد خبر: ۹۷۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 15 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز بیگی افزود:  از فضای مجازی بعنوان یک فرصت و ظرفیت مناسب با همراهی و همدلی خبرنگارن می توان در زمینه مشارکت حداکثری و ایجاد فضای  شور و نشاط انتخاباتی و امید و بالندگی در جامعه در چارچوب قانون بهره گرفت و در حال حاضر فضای مجازی نه یک تهدید بلکه یک فرصت است.

وی گفت:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواست و اراده همگان است و اخلاق بر همه چیز مقدم است و رسانه و مطبوعات در انعکاس واقعیات و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای مردم  اخلاق و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهنذ و در کنار آن نارساییها و مشکلات را نیز منتشر تا مسئولین در راستای رفع آن ها گام بردارند.

بیگی ادامه داد:رفتارهایی که در فضای مجازی انجام میشود هیچ تفاوتی با فضای واقعی ندارد و مردم به فضای مجازی با توجه به دسترسی راحت به آن اعتماد دارند و رسانه ها و خبرنگاران به این اعتماد لطمه نزنند و در انعکاس اخبار جانب انصاف و حقیقت را داشته باشند و حقیقت را فدای هیچ چیزی نکنند.

بیگی مطرح کرد: نباید خطاهای جزیی بعضی ها را به پای کل نظام نوشت و سیاه نمایی کرد و امروز افتخار نظام این است در مسیر خدمت رسانی به مردم و پاسخگو بودن در برابر عملکردشان هستند و در این مسیر یعنی پاسخگویی هیچ کسی مصونیت ندارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار