امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۷۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 15 June 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در مزار شهدای گمنام شهرستان ایوان اظهار داشت: با وجود خدمات عظیم نظام اما مشکلات بازهم زیاد است که با توجه به تاکیدات امام( ره) و مقام معظم رهبری باید عدالت اجتماعی همواره در دستور کار و خدمات دهی به کلیه مناطق کشور بصورت برابر باشد.

وی افزود: بسیاری از ظرفیت های کشور مورد غفلت قرار گرفته است که اگر به آنان توجه شود، می تواند بسیاری از مشکلات کشور نظیر تورم، اشتعال و گرانی حل شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم در انتخابات پیش رو باید به کسی رای بدهند که اخلاق مداری و نگاه جهادی ویژگی او باشد و در راستای تحقق خواسته های مردم گام بردارد.

کریمی تبار در ادامه خواستار اتکا به ظرفیت جوانان استان شد و گفت: این جوانان در همه عرصه ها و مقاطع مهم از جمله دفاع مقدس شجاعت و توانایی خود را اثبات کردند.

وی آخرین حربه و ترفند دشنمان اسلام را در مقطع فعلی تحریم و جنگ تبلیغاتی ذکر کرد و یادآور شد: خودکفایی در تولید بنزین و صادر کردن آن به کشور ونزوئلا ، اقتدار ایرانیان را به جهان نشان داد و موجب شکسته شدن تحریم ها شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نمونه پیشرفت فناوری و خودکفایی ایران در امور نظامی، سرنگونی یک فروند پهباد کاملا پیشرفته جاسوسی آمریکا بود که پس از این اتفاق به جبهه استکبار نشان دادیم که هیچ کشوری جرات تهاجم به کشور را نخواهد داشت.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه بر رفع مشکلات و مسایل مردم ایوان توسط دستگاه های مرتبط با هر حوزه در شهرستان تاکید کرد و گفت: این شهرستان دارای جوانان با استعداد و ظرفیت های عظیم کشاورزی است که باید از این ظرفیت ها بخوبی استفاده شود.

امام جمعه ایلام گفت: مردم این شهرستان در مقطعی که شیوع کرونا افزایش پیدا کرده بود، بیشترین همکاری را با ستاد کرونا داشته و کمک های مومنانه زیادی به محرومان پرداخت کردند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به ۷۶ ثبت اختراع توسط جوان دره شهری اشاره کرد و گفت: این جوان با کمترین امکانات توانست این موفقیت بزرگ را برای استان و کشور کسب کند که امیدواریم این موفقیت به کل استان تسری پیدا کند.

 امیدواریم مردم با دادن رای به فردی اصلح بتوانند مشکلات موجود را حل کنند.

وی گفت:دشمن به دنبال این است که مردم پای صندوق‌های رای حضور نداشته باشند و حضور کمرنگ در انتخابات داشته باشند تا به اهدافشان برسند.

کریمی تبار ادامه داد: به رغم مشکلات، مطمئن هستیم مردم مثل سال‌های گذشته حضوری پررنگ در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

وی افزود: توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی زیادی در استان ایلام وجود دارد، می‌توان به طور مطلوب از این ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت بهره گرفت.

امام جمعه ایلام گفت:: مشکل کشور ما مدیرانی است که نگاه آنها به خارج از کشور بوده که تاکنون این نگاه در کشور ما جواب نداده است، متاسفانه مسئولان همچنان تمایل به مذاکره دارند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار