مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در راستای اجرای باند دوم محور ایلام به مهران و ارتقاء این محور به بزرگراه ۲ دستگاه تونل حفاری شده که عملیات لاینینگ تونل دوم( تونل موازی تونل راه کربلا) به طول ۷۱۰ متر آغازشده است.
کد خبر: ۹۷۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 15 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهادری اظهار داشت : حفاری و کف برداری تونل اول راه کربلا نیز به طول ۸۵۰ متر به پایان رسیده و به زودی عملیات لاینیگ این تونل نیز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تسریع در احداث بزرگراه ایلام- مهران به جهت تردد زائرین عتبات عالیات مخصوصاً در ایام اربعین وهمچنین ترانزیت کالا ازمرز بین المللی مهران گفت: تلاش خواهد شد مراحل تکمیل بزرگراه مذکور طبق برنامه زمانبندی و کیفیت فنی به انجام برسد.

وی اضافه کرد: چهار کیلومتر از مسیر ارتباطی جاده ایلام - مهران در محدود بانروشان تا سه راهی جندالله نیز تا مهرماه تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گفته بهادری، عملیات اجرایی پل کنجانچم نیز در لاین برگشت در مسیر مهران - ایلام در مراحل پایانه قرار دارد و تا پیش از اربعین تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پیش از اربعین آینده بیشتر عملیات راه سازی محور ایلام به مهران به اتمام برسد هر چند که در چند نقطه از جمله تکمیل تونل ها و بحث نقاط رانشی و ... نیاز به اعتبار و زمان دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار