امام‌ جمعه ایلام:
امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است، گفت: امیدآفرینی مهم ترین نقش رسانه ها در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۹۷۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 14 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان بیان کرد: رسانه‌های استان در بحث مشارکت حداکثری، شور انتخاباتی و تبیین لزوم حضور مردم پای صندوق‌های رای اهتمام داشته‌اند که این حرکت شایسته تشکر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت تبلیغاتی دشمن آخرین حربه‌ برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، عنوان کرد: مشارکت در انتخابات و دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است و رسانه‌ها نقش مهم و بی بدیلی در این امر دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در تلاش هستند که مردم را از نظام اسلامی مایوس کنند، اظهار داشت: در این راستا نیازمند هستیم که افتخارات و دستاوردهای دوران پس از انقلاب نظام تبیین شود.

امام جمعه ایلام افزود: رسانه‌ها برای مقابله با این ترفند با جدیت و پشتکار تمام تولید محتوا کرده و فرهنگ امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه از همه خبرنگاران و رسانه‌ها که برای گرم کردن تنور انتخابات تلاش کردند و وقت گذاشتند، قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: شوراهای شهر در امر فضای شهر بسیار تاثیر گذارند و باید این نقش برای آحاد جامعه تبیین شود.

کریمی تبار مطرح کرد: وضعیت شهری در شهر ایلام مناسب نیست و در ابتدایی‌ترین خدمات مورد نیاز در شهر مشکل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکلات و گلایه‌هایی وجود دارد، اما این شرایط قابل تغییر است، گفت: دشمن از اول انقلاب تاکنون همواره تلاش کرده است که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و بر این امر تبلیغ کرده است.

وی یادآور شد: لازم است مردم برنامه‌های نامزدها را با دقت رصد کرده و فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: ایلام در موضوع دفاع مقدس مظلوم و رشادت‌های مردم استان ایلام مغفول واقع شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار