غلامی ریس ستاد دولت جوان انقلابی محسن رضایی در استان ایلام گفت: رویکرد و برنامه رضایی در این موقعیت رفع مشکلات معیشتی مردم و مبارزه با رفاه طلبی و اشرافی‌گری است و وی به عنوان مدیری موفق جهادی وانقلابی میتواند مشکلات کنونی را مرتفع کند
کد خبر: ۹۷۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 13 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد غلامی در حاشیه افتتاح ستاد رضایی در شهرستان دهلران گفت : هدف اصلی ستادهای انتخابات پرشور کردن فضای انتخابات و ترغیب مردم پای صندوق رای است و بعد از آن ماموریت اصلی هر ستاد تلاش برای موفق شدن کاندید مورد نظرشان است

وی اظهار داشت : سردار رضایی به عنوان یک فرد انقلابی با ایجاد قرار گاه خاتم توانست زمینه توسعه همه جانبه کشور را برنامه ریزی کند وامروز شاهد هستیم که بیشترین حجم کارهای سازندگی و توسعه‌ای کشور را قرارگاه خاتم بر عهده دارد.

غلامی عنوان کرد : همه ما باید در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری باید گام برداریم و در این آزمون مهم یعنی انتخابات نیز این توصیه مهم رهبری را نیز جامعه عمل بپوشانیم. 

وی گفت:سردار رضایی به دنبال توسعه ، پیشرفت وسعادت کشور به دور از هیاهو سیاسی وانحصار طلبی وارد میدان شده است و صادقانه با مردم سخن می گوید. 

ریس کمیته نخبگان ستاد انتخابات دکتر محسن رضایی دراستان ایلام گفت: خوشبختانه شورای نخبگان اساتید وفرهیختگان و معتمدین دراستان تشکیل شده است. 

غلامی تصریح کرد : خوشبختانه اقبال بعداز مناظره ها وشعار های اقتصادی و عملیاتی رضایی اقبال بسوی وی درکشورو استان زیادشده است. 

ریس ستاد دولت جوان انقلابی محسن رضایی در استان ایلام گفت:محسن رضایی بعنوان یک اقتصاد دان و سرباز کهنه کار وطن احساس تکلیف نمودند که برای نجات کشور به میدان انتخابات بیایند و لبخند را بر لبان مردم برگردانند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار