مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام
شنبه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 13 June 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، از ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرای ایجاد این کمپینگ گردشگری در دو مرحله اجرای زیرسازی و ساخت کانکس در حال انجام است.

او عنوان کرد: این کمپ گردشگری در راستای افزایش خدمات بهتر به گردشگرانی که از مناطق مختلف به این شهرستان مسافرت می‌کنند احداث می‌شود و رضایت‌مندی مردم و گردشگران را بالا خواهد برد.

شنبه‌زاده با بیان اینکه ایجاد این کمپ کردشگری در منطقه گردشگری و آبی سد دویرج برای ۴ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود، بیان داشت: دهلران یکی از شهرستان‌های پرتردد استان ایلام، هر سال میزبان شمار بسیاری از گردشگران و مسافران است بنابراین ایجاد و راه‌اندازی واحد‌های ارزان‌ قیمتی همچون کمپینگ‌های گردشگری برای اقامت گردشگران امری ضروری است.

او مطرح کرد: با توجه به امکانات رفاهی گردشگری پیرامون سد دویرج پیش‌بینی می‌شود با ایجاد کمپ‌های گردشگری مدت‌ زمان ماندگاری مسافران در این شهرستان به واسطه این امکانات افزایش یابد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار