معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به تجمعات انتخاباتی هشدار داد و گفت: فعالیت نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا همانند فضای مناظره ای ریاست جمهوری باید به دور از هرگونه تجمع باشد چرا که ادامه این روند شرایط کرونا را سخت تر می کند.
کد خبر: ۹۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 13 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: همانگونه که برای انتخابات ریاست جمهوری فضای مناظره ای در صدا و سیما صورت می گیرد انتخابات شورای شهر و روستا نیز باید از طریق فضا و کانال های مجازی دنبال و تا حد امکان از تجمع پرهیز شود.

وی افزود: تجمع نامزدهای انتخاباتی نباید در تکایا، حسینیه ها و سالن های ورزشی که مسقف هستند صورت گیرد چرا که دستورالعمل ستاد ملی نیز بر این موارد تاکید کرده است.

صادقی فر ادامه داد: نامزدها می توانند در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و ظرفیت محدود نفرات، برنامه های خود را برگزار کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات بدور از خطری که سلامت مردم را تهدید می کند اندیشیده شده است و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

صادقی فر تصریح کرد: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در همه شعبه ها هم بصورت ثابت و نیز بصورت سیار حضور خواهند داشت و به شکل منظم بر همه شعبه ها نظارت می کنند و در صورت وجود مشکل تذکر لازم داده می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار