فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:
سرهنگ ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: با اقدام به موقع مامور انتظامی شهرستان، آتش سوزی که در مزارع گندم رخ داده بود، مهار و از گسترش آتش جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۷۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 13 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: مأمور انتظامی این شهرستان، حین گشت زنی در حوزه انتظامی بخش گچی متوجه یک فقره آتش سوزی در مزارع گندم آن منطقه می‌شود که بلافاصله برای اطفاء حریق اقدام می‌کند.

او بیان داشت: این مأمور فداکار با کمک چند نفر از افراد محلی، نسبت به مهار حریق اقدام و از گسترش آتش سوزی به مزارع همجوار و مراتع جنگلی جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه آتش سوزی بدون هیچ گونه خسارت جانی مهار شد، تصریح کرد: از آنجایی که منطقه دارای مزارع وسیع گندم و جو بود، در صورت عدم مهار به موقع و فداکاری مامور انتظامی، زبانه‌های آتش باعث خسارت‌های وسیعی در سطح شهرستان به کشاورزان می‌شد.

او با بیان اینکه پلیس همواره و همانند گذشته حامی مردم و در کنار مردم خواهد بود، افزود: با توجه به فصل گرما و خشک بودن مزارع کشاورزی و پوشش گیاهی حتی الامکان از روشن کردن آتش در اطراف مراتع و مزارع کشاورزی خودداری گردد تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار مشابهی نباشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار