رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از کاهش سه درصدی وقوع انواع سرقت در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 13 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی مهری عنوان کرد: برابر مقایسه آماری صورت گرفته از ابتدای خرداد ماه سال جاری تا کنون به نسبت مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش سه درصدی انواع سرقت در سطح استان هستیم.

وی بیان داشت: طبق آمارهای به دست آمده در خصوص کشفیات سرقت نیز با افزایش هشت درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم، که این امر حاکی از پای کاربودن، حضور مستمر و پررنگ پلیس در سطح استان و اجرای اقدامات پیشگیرانه و موثر در برخورد با سارقان است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به افزایش هفت درصدی دستگیری سارقان در همین مدت، اظهار کرد: پیشگیری و مبارزه هدفمند با سرقت، توسعه احساس امنیت روانی در جامعه و کم کردن فاصله زمانی کشف تا وقوع جرم از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

مهری با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت به شهروندان، تصریح کرد: از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن، پرهیز کنید و همچنین هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کرده و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار