معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی مکمل توسعه کشاورزی و زمینه ساز اشتغال در استان است.
کد خبر: ۹۷۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 13 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد در نشست سرمایه گذاری استان اظهار داشت: کشاورزی یکی از مزیت های ویژه استان است اما بدون ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و زیرساخت های توسعه این بخش منفعت زیادی عاید کشاورزان استان نمی شود.

وی افزود: با راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرآوری و بسته بندی هم به ارزش افزوده محصولات کشاورزی اضافه می شود و هم زمینه اشتغال و بهبود معیشت مردم استان فراهم می شود.

رستمزاد به حمایت و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: ما از سرمایه گذاران استقبال می کنیم اما باید اهلیت و توانمندی مالی فرد برای ما اثبات شود.

وی تاکید کرد: فردی که به دنبال استفاده از اراضی منابع طبیعی و تسهیلات استان است و هیچ آورده شخصی ندارد، این فرد سرمایه گذار نیست و ما نمی توانیم از این افراد حمایت کنیم.

وی به توسعه زیربخش های مختلف کشاورزی اشاره کرد و گفت: ما به دنبال توسعه کشاورزی همراه با ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و افزایش ارزش افزوده هستیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
شما می گویید اگر کسی هیچ آورده شخصی نداشته باشد این فرد سرمایه گذار نیست و از او حمایت نمی کنید، به نظرتان مردم روستا و کشاورزان از کجا و چگونه آورده ای که مدنظرجنابتان و بانک های عامل (بنگاه دار و معامله کن) را جمع و جور کنند ؟؟؟ با این تفکر یک من صد غاز هشت سال تیشه به ریشه این قشر رنجور و زحمتکش زدید. نا سلامتی خودتان بچه روستا هستید و عشایر زاده!!!!
نتیجه گرفته می شود می خواهید مثل 8 سال قبل پروژ ها را به افرادی که چاق و چله هستند واگذار کنین نه بطن مردم و جوانان تحصیل کرده جویای کار !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
یک من صد غاز؟!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار