نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح لبیک به فرمان رهبری، تجدید عهد با شهدا و موجب اقتدار نظام است.
کد خبر: ۹۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 12 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ما در برابر دشمن در حال صف آرایی هستیم بنابراین نباید در انتخابات اجازه دهیم دشمن شاد شود.

وی افزود: شرکت در انتخابات تداوم خون شهدا و خونخواهی حاج قاسم سلیمانی است، باید همه همدیگر را به شرکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

وی یادآور شد: انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و به فرموده مقام معظم رهبری، لیله القدری در سرنوشت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: مردم در این انتخابات سرنوشت چهار سال کشور را با دستان خود و انتخاب افراد رقم می زنند و انتخابات به اندازه پیشروی یا پسروی کشور و درد آوردن قلب دشمنان اثرگذار است.

خطیب جمعه ایلام گفت: باید تلاش کنیم از انتخاب آینده خود شاد باشیم و اجازه ندهیم افراد نالایق انتخاب شوند و مناظره ها فرصتی مناسب برای انتخاب هوشمند افراد و شناسایی آنهاست.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: همان گونه که ما مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا را رصد می کردیم اکنون آنها نیز نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری را رصد می کنند و معرف نظام هستند.

وی تاکید کرد: باید گفتمان نامزدها معرف اسلام و جمهوری اسلامی و سرشار از اخلاق و انسانیت باشد و حساسیت ویژه ای در آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: مردم به توانمندی و اشرافیت نامزدها بر مسایل کنونی کشور در مناظره ها آشنا می شوند و چشم انداز و برنامه های آنان را رصد می کنند.

خطیب جمعه ایلام گفت: برخی برنامه ها، شعارهایی برای جذب مخاطبان ناآگاه است چون قابلیت اجرا ندارند بنابراین مردم باید با دقت انتخاب کنند و شعارها و برنامه ها را رصد کنند و فریب برخی شعارها و برنامه های غیرعملی را نخورند.

حجت الاسلام کریمی تبار از مردم خواست: هوشمندانه انتخاب کنند و از انتخاب افرادی که به دنبال دو قطبی کردن نظام هستند، بپرهیزند.

وی افزود: اگر شخصی در مناظره به دنبال حریم شکنی و تخریب و فریب است و عملکرد و کارنامه کنونی اش قابل قبول نیست این فرد شایسته انتخاب نیست.

وی از مردم خواست: در مناظره ها اخلاق مداری نامزدها را مورد توجه قرار دهند و از انتخاب افرادی که برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری از هر هدف غیرمشروعی استفاده می کنند فاقد صلاحیت انتخاب اند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است و هویت ملی و اقتدار خاص خود را دارد و باید در مناظره ها ببینیم کدام یک این هویت را پذیرفته و کدامیک دچار خود کم بینی است.

وی افزود: دستاوردهای فوق العاده ای در نظام از اول انقلاب تاکنون بدست آمده و بی انصافی است فقط نقاط ضعفش را برای جلب آرا مطرح کنیم و توجهی به نقاط قوت نظام و خدمات ارزشمند دیگر مسئولان نداشته باشیم، هرچند خدمات ناکافی است اما نباید نادیده گرفته شود.

امام جمعه ایلام گفت: خداشناسی، تقوا ، توانمندی، خودباوری و آمریکا شناسی یک ضرورت است و کسی که به دنبال امتیاز دادن به آمریکا باشد، رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا نکند و به خواسته دشمن تن دهد، دنبال خواری نظام است و برنده واقعی در انتخابات کسی است که دین خود را به دنیا نفروشد.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: ایشان دختری بودند که در مسیر رسیدن به برادرشان در بین راه وفات یافتند و قبر ایشان زیارتگاه انسانهای دردمند و عاشقان اهل بیت است.

وی اضافه کرد: این مناسبت به نام روز دختر و هفته کرامت نامگذاری شده است و زن در نظام اسلامی دارای کرامت انسانی است و از جایگاه و حقوق خاصی برخوردار است.

خطیب جمعه ایلام با گرامیداشت روز جهادکشاورزی نیز گفت: یکی از سخت ترین کارهای جبهه، درست کردن خاکریز برای حفظ جان رزمندگان بود که این کار سنگرسازان بی سنگر در آن شرایط بود.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: بیشترین تلاش جهاد کشاورزی برای اقشار اسیب پذیر یعنی کشاورزان بوده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار